Методичне об'єднання вчителів історико-філологічного циклу



Северенюк Лілія Анатоліївна,

вчитель української мови та літератури, голова ШМО

Стаж роботи: 23 р.

Категорія: Вища  

Проблема, над якою працює вчитель: «Активізація пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури».

Педагогічне кредо: "Учитись важко, а учить ще важче,

                                             Але не мусиш зупинятись ти.

                                             Як дітям віддаси усе найкраще, 

                                            То й сам сягнеш нової висоти".

                                                                       М. Сингаївський


Сільчук Валентина Миколаївна,

вчитель української мови та літератури 

Стаж роботи: 34 р.

Категорія: Вища, старший вчитель

Проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури».

Педагогічне кредо: "Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра".


Мицюк Олена Василівна,

вчитель української мови та літератури 

Стаж роботи: 28 р.

Категорія: Вища

Проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток національної свідомості учнів на уроках української словесності».

Педагогічне кредо: " Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще".


Хозей Оксана Миколаївна,

вчитель української мови та літератури 

Стаж роботи: 17 р.

Категорія: ІІ 

Проблема, над якою працює вчитель: «Використання нових методів та прийомів на уроках літератури рідного краю».

Педагогічне кредо: " Бачити у кожному учневі - Людину!"


Корпач Олена Миколаївна

вчитель української мови та літератури

Стаж роботи: 19р.

Категорія: Перша 

Проблема, над якою працює вчитель: «Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів».

Педагогічне кредо: «Людина народжується не для того, щоб щезнути безвісно, а щоб залишити після себе слід на землі в думках, у серцях інших людей».


Хомук Наталія Олександрівна

Стаж роботи: 1р.

вчитель української мови та літератури

Проблема, над якою працює вчитель: «Формування навичок

критичного мислення  в  учнів на уроках літератури».

Педагогічне кредо: «Щоб дати учневі іскорку світла, учителю треба виховати в собі сонце».


Пчелінцев Микола Леонідович,

учитель історії 

Стаж роботи: 43р.

Категорія: Вища

 

Проблема, над якою працює вчитель: «Інформаційно-комунікаційні технології на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін»

Педагогічне кредо: "Вчитель - не той, хто вчить, а той, у якого вчаться"     


Філюк Катерина Петрівна,

вчитель історії та правознавства 

Стаж роботи: 35 р.

Категорія: Вища, вчитель-методист

Проблема, над якою працює вчитель: «Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення шкільного курсу»

Педагогічне кредо: " Даруй себе дітям і пам'ятай: кожен учень неповторний "


Гурська Наталія Миколаївна

вчитель історії

Стаж роботи: 13 р.

Категорія: Перша

Проблема, над якою працює вчитель: « Активізація мови й діяльності на уроках історії та правознавства».

Педагогічне кредо: «Учень - це таємниця, розгадці якої варто присвятити ціле життя».


Михалевич Галина Іванівна,

вчитель зарубіжної літератури та російської мови

Стаж роботи: 36 р.

Категорія: Вища,  старший вчитель

Проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток критичного мислення    учнів на уроках зарубіжної літератури »

Педагогічне кредо: " Навчити та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра"


Лавренюк Валентина Іванівна,

вчитель зарубіжної літератури та російської мови

Стаж роботи: 27 р.

Категорія: Вища

Проблема, над якою працює вчитель: «Використання ігрових методів на уроках зарубіжної літератури »

Педагогічне кредо: " Учень - це таємниця, розгадці якої варто присвятити ціле життя "


Старушик Людмила Володимирівна,

вчитель зарубіжної літератури та російської мови

Стаж роботи: 29 р.

Категорія: Вища, старший вчитель

 

Проблема, над якою працює вчитель: «Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів »

Педагогічне кредо: " Не з предметом до дітей, а з дітьми –до предмета".