Разом до здорового майбутнього

     З метою формування в учнів усвідомлення цінності здоров’я та життя, навичок безпечної поведінки, профілактики шкідливих звичок у нашій школі під керівництвом вчителя основ здоров’я Фарини Н. Г. з 14 по 20 жовтня 2019 р. був проведений тиждень «Разом до здорового майбутнього».

     У рамках тижня проводилися різноманітні заходи.  У 5-11 класах – класні години на тему: «Здоровий спосіб життя – це важливо». Класоводами проведені вікторини «Що я знаю про здоров’я?». Відбувся тренінг «Ти і твоє здоров’я», підготовлений соціальним педагогом Юхимчук О.Б.

     На практичному занятті в 11-Б класі, яке провела вчитель основ медичних знань Козак Т. П., учні вчилися надавати першу долікарську допомогу. Вихованці школи мали змогу переглянути відеоролики на тему «Профілактика шкідливих звичок», які презентувала вчитель основ здоров’я Філіпчук Л. П. Відбулися зустрічі школярів 1-5 класів з медичною сестрою школи на теми: «Профілактика шкідливих звичок», «Дотримання норм харчування».

     Практичним психологом Нікончук О.В. був здійснений моніторинг «Моє ставлення до життя». Впродовж тижня діяла виставка літератури «Я обираю здоров’я», підготовлена бібліотекарями Нечипорук Н.П. та Гупало В.В. Педагогом-організатором Брей О.В. й учнями розповсюджено інформаційні бюлетені «Грип. Ваш найкращий захист – ви самі!». Була створена вчителем основ здоров’я Фариною Н. Г. виставка стіннівок «Разом до здорового майбутнього» та проведений конкурс на кращий кросворд, ребус, вислів, вірш на тему «Здоров’я – моя цінність». Переможцями якого стали учні 6-А класу.  

    Вихованці взяли активну участь у трудовій операції «Чисте довкілля – запорука нашого життя та здоров’я». Впродовж тижня проводилися фізкультхвилинки на уроках, рухливі ігри на свіжому повітрі під час перерв.