Рух заради здоров'я

       У ЗОШ І-ІІІ ступеня №2 смт Ратне імені Миколи Заліпи проходить  місячник «Спорт для всіх – спільна турбота», присвячений  Всесвітньому дню здоров’я під гаслом: «Рух заради здоров’я».

      День здоров’я відзначився яскравою спортивною подією у школі. Це свято, завжди веселе та активне, яке подобається школярам та вчителям. Вони можуть не тільки брати участь у різних активних заходах, а й подихати свіжим повітрям, побігати і добре провести свій час. Це сприяло  формуванню в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, залучення до занять фізичною культурою, забезпечення психоемоційного розвантаження.

      Для всіх учнів школи була проведена виховна година  «Бережи здоров’я», яка  була спрямована на розкриття секретів здоров’я та довголіття. Цікаві вікторини сприяли покращенню знань вихованців про здорове харчування. Перегляд мультфільму «Мойдодир» показав дітям важливість гігієни у житті людини.

      Соціальним педагогом Юхимчук О.Б. та практичним психологом школи Кіперчук Ю.А. проведено тренінг «Здоровим будь!» з учнями 7-х класів. Діти мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них, створити модель здоров’я. Учні  презентували проекти, згадували прислів’я та приказки про здоров’я.

     Волонтерські загони розповсюджували буклети серед жителів селища  Ратне «Бути здоровим – модно!!!»

     Проведення цього дня дуже актуально для молодших школярів тому, що дає змогу сформувати навички здорового способу життя.

     Веселі музичні фізкультхвилинки відбулися протягом дня для учнів початкової школи, щоб зняти втому та активізувати увагу дітей для подальшого зацікавленні у святі (1-Б,1-В,2-Б класи).   «Веселі старти» у 2-А, 2-В, 3-Б, 3-А класах проходили у дружній атмосфері швидкості і спритності.

     У 4-х класах учні активними були в проведені ранкової гімнастики.

    Протягом дня проходили спортивні змагання з різних видів спорту:

  • перетягування канату між учнями 3-7 класів;
  • метання малого м’яча на дальність серед учнів 10-11 класів;
  • штовхання ядра між учнями 10-х класів;
  • біг на дальність 500 метрів серед учнів 9-11 класів.

      Здоров’я – це безцінний дар, воно дається, на жаль, не на віки, його треба берегти. Здорова дитини здатна добре вчитися, чудово працювати, має гарний настрій.   

      Здорові діти – здорова нація!