Тиждень учнівського самоврядування

      Вже традиційним стало  у школі проведення Тижня учнівського самоврядування. Цього року  він  проходив з 21 по 26 січня. Основна його мета: формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, прагнення зробити шкільне життя змістовним, радісним, цікавим.

      Перший день тижня – під назвою День ввічливості (колір дня червоний) розпочався зі святкової лінійки, на якій ознайомили присутніх з планом проведення тижня та розподілом обов'язків. Протягом дня серед учнів школи проводились анкетування «Що ти знаєш про учнівське самоврядування» та опитування лідерів «Вивчення рівня самоврядування в школі».

       У вівторок – день посмішки та гарного настрою (колір дня жовтий), були проведені акції «Подаруй другу Смайлик», фотоконкурс «Подаруй усмішку», «Дерево мрій», засідання шкільного братства «Соборність України: від ідеї до сьогодення», а також перегляд короткометражних відеороликів «День Соборності»

      У середу – день порозуміння та взаєморозуміння (колір дня синій), проводилось тренінгове заняття «Мій упевнений шлях у майбутнє» (для 9-11 класів),  рефлексія «Скринька довіри», на Дошці гарного настрою діти писали побажання один одному та педагогам школи.

      У четвер – день відкритості та тактовності (колір дня білий), для учнів старшої ланки протягом дня проводилось карооке, де активну участь брали не лише учні школи,  але й вчителі. Для учнів 6-7 класів було проведено тренінгове заняття «Досягнення мети», учні школи могли висловити свої побажання щодо шкільного життя на паркані відвертості « Я хотів би сказати..»

       У п'ятницю – день толерантності (колір дня зелений), для дітей було проведено акцію «Дерево доброти», конкурс малюнків «Школа майбутнього», фотоконкурс «А я - україночка».

 Протягом тижня проводився квест «У пошуках скарбів» для учнів 7-их класів.         

      Тиждень учнівського самоврядування закінчився засіданням РШБ, учні активно обговорювали пророблену роботу протягом тижня, аналізували і робили висновки.