Чому я брала участь у конкурсі «Я – журналіст»?

         Кожен з нас постає перед   вибором, яку професію обрати в житті. Я впевнена, що професія журналіста – це моє покликання.  Чим же мене приваблює ця професія? У першу чергу тим, що вона цікава й творча.  Журналіст, на мій погляд, –   професія   відповідальна.  Для успішної роботи кореспондентові  необхідно володіти певними рисами характеру, такими як  чесність, допитливість і справедливість. Журналісти  повинні  розпізнавати інформацію, що буде цікава й корисна читачам. Головне у професії журналіста – писати людям тільки правду.

        Завдяки журналістам ми дізнаємося багато  нового і цікавого, дивимося на світ іншими очима. Вони дають змогу побачити всю красу природи і навіть у найменшому   бачити неймовірне. Саме журналісти відкривають нам новий світ,  наповнений життям. Я надіюся, що колись моя мрія здійсниться і я стану досвідченим журналістом, тоді  намагатимусь  показати людям, що поруч багато цікавого, про яке необхідно говорити.  Я вірю, що зможу писати   не лише про сенсації, а й про буденні речі так, щоб було цікаво. Це не лише моя мрія. Це – моя   мета! І я знаю, що зможу її досягти.

          І першим  кроком була участь у конкурсі учнівських творів  «Я – журналіст», який порекомендувала моя вчителька Северенюк Лілія Анатоліївна.  Хоч я не стала переможцем, але здобула досвід та отримала   диплом лауреата конкурсу. Але на  цьому зупинятися я не збираюся, у мене вже є кілька ідей для наступних статей. Вірте у свої сили  і вам обов’язково пощастить!

                                                                                   Максимук Єлизавета, 

                                                                                    учениця 8-А класу